det fysiska och det psykiska.

men. allvarligt.
du hade ju passat jävligt bra just nu
hela grejen med att vi är bra kompisar och att vi hänger jävligt soft och att du egentligen skulle tagit en sen buss hem men eftersom Liu Xiaobo vann fredspriset så slutade ju bussar och tunnelbanor gå redan vid nio och jaa.. vi har ju en extrasäng stående här. och ja, jooo men godnatt då ses i morgon ( lite för lång kram för sitt eget bästa )
tror du jag kan sova eller? i helvete.. här ligger ditt hjärta tjugo meter bort och dunkar febrilt efter mig(rent spekulativt..) och här ligger jag tjugo meter bort från ditt dunkande hjärta och tänker febrilt på mitt dunkande hjärta som inte går att släcka som inte går att väckas ur den narkolepsi av värme som din blotta närvaro åsamkar min arma sinusknuta.
här kommer lite triviala detaljer in som att jag går upp för att " kolla hur mycket frukost jag har " och du tydligen bara " skulle gå på toaletten och eh stog utanför min dörr? hej.. " men nog om den saken, det är en ganska fattig och billig effekt/detalj och manuset kommer förmodligen att skrivas om, jävla schablonhändelse.. det viktigaste är:
jag vaknar igen tre timmar senare av att du vänder på dig. jag reser mig, går ut i köket och dricker vatten. sen går jag och lägger mig igen. bredvid dig.
hip hop double up fuck a cop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback