går illa går illa jag är bra

hallå hur gjorde de förr i tiden när de skulle bestämma sig för att de fanns och att de va viktiga och hade bra och givande liv och minsann kunde gå och lägga sig utan att ha mindervärdighetskomplex?
själv så brukar jag läsa min egen blogg och kolla igenom mina egna facebookbilder och ibland när jag kollat på någon annans bilder så brukar jag ibland kolla igenom mina egna som bara för att övertyga mig själv om att mitt liv också är viktigt och bra och innehåller intressanta möten och bra fylla och kul snubbar och lite seriösa grejjer och att jag är snygg..
så.. hur gjorde de förr? kollade de på valkarna i händerna?
- idag har jag jobbat hårt, för jag har ont i kroppen.
- jag kan titta på allt slem jag hostat upp för att jag har lungsot och kol och en massa konstiga sjukdommar.
- andra människor känner lukten av mig, alltså finns jag..
- jag dödade en grej i skogen, tillredde den i en enbärsfond och åt upp den, alltså är jag.
- jag finns på facebook, därför är jag..
detta semisociala forum from hell.
it's funny becouse it's true..
japps..
länge leve döden. och svänget. vad vore människan utan sväng.
vilket djur i djungeln har bäst sväng?
gorillaz
våga vitsa, våga vitsa, våga vitsa med mig

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är bra Olle! Jag är glad i dig :D

2010-11-16 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback