konklusugpåden

jag ser mig inte i det stora sammanhang som jag ingår i. jag tror inte att jag har kontakt med så många människor som jag har kontakt med jag tror inte att jag är så socialt kompetent som jag är jag är inte så självklar i min kontakt med andra människor som jag vet att jag kan vara och jag tror nånstans längst bak att jag faktiskt är ensam. men det går mer och mer upp för mig. jag känner typ en miljon människor och jag vill ha kontakt med dom och veta vad dom gör. jag behöver inte oroa mig för att jag måste hålla upp olle-gör-balla-saker-i-sin-one-man-show-fasaden som jag ibland har för att jag är en väldigt trevlig och kompetent ung man som har väldigt många strängar på sin lyra. på riktigt. och är snygg. på riktigt. och har koll på världen. på riktigt. i min värld. det är så. jag undrar när jag ska börja förstå det. bekräftelsen kommer inte som ett brev på posten och det ska den inte. att uppskatta sig själv och att uppskatta andra människor är hela grejjen.

Kommentarer
Postat av: besser wisser

STAVA - conclusion in Engelska is konklusion in Svenska - eller.

2010-03-24 @ 00:15:46
Postat av: emma gbg

du är en väldigt trevlig och kompetent ung man som har väldigt många strängar på sin lyra. på riktigt. och är snygg. på riktigt. och har koll på världen. på riktigt. i min värld också.

2010-03-25 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback