MARITIMA TJÄNSTER

[email protected]

Mina vänner klär sig helst i svart
De vill inte gör mig besviken igen
De tror jag älskar färgen svart
Jag vill inte göra dem besvikna igen

Det är svart, det är svart
Det är svart, det är svart
Som gäller
Det är svart, det är svart
Det är svart, det är svart

jag intresserade mig för soundtrack pro igår. hörlurarna jag köpte för.. två år sen? tre?
som jag tänkte använda tillsammans med micken som jag också hade förkovrat mig i. dom är ju i malmö nu?
på en slags buss. antar jag.. jag har dom i två år utan att använda dom för sitt tänkta syfte och nu när jag ska spela in
och ha mig en massa så blir det spridningsljud från dom andra kanalerna ouäääääääää
wine wine wine nej jag dricker martini.

jag har ont i nacken för att jag sover för mycket och rör mig för lite. mestadels sittande, halvliggande, liggande ställningar. jag surfade in på hurtigrutten idag. jag blev inte klokare. om man bara kunde söka jobb i norge fast på svenska. tänk vad det hade underlättat för mig!? det hade underlättat som faaan.

vanligtvis, sånnahär kvällar kunde jag alltid ringa nån. emma karin nathalie linnéa erik hillevi hanna eller prata sönder på msn. det fungerade på den tiden. vilken ventil har jag idag? jag saknar ventilering. mitt tak börjar murkna glasväggarna är inte säkrade snart faller jag ihop som vimarskolan. jag har.. min mamma? detta är för tillfället min största skoklämma. jag är väl inte jätteintresserad av att ta mig ur den lilla knipa som jag satt mig i. jag är ganska bekväm i att ha mat i kylen hundar att busa med och konstant kunna vara uppkopplad till våldtäcktsboken. ae ska bara adda lite och updatea lite och se om ja har nån friendrequest

YOU HAVE 0 FRIENDS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback