jag ska bli som jimi hendrix

jag saknar dig
och jag vill vara med dig hela tiden
jag saknar att nosa dig i nacken.
jag vill att du ska ringa mig så jag kan läsa ditt namn på telefonen och känna en liten explosion av glädje och värme i hjärtat.
jag önskar att du kunde vakna lite efter mig och när jag står i köket och gör frukost så kommer du och lägger armarna om mig och frågar om jag har sovit gott
jag har sovit gott
för jag har sovit med dig såklart
är du dum eller det är klart jag har sovit gott då. pucko
och som dendär gången när vi åkte bil jättelångt och du somnade och jag fick köra i ensamhet lite för länge men det gjorde inget för du och jag var påväg.
jag kunde känna din hud mot min och du visste var jag var kittlig men jag försökte ändå att låtsas som ingenting


jag vet inte vem du är. och jag har inte träffat dig än. vi har aldrig sovit tillsammans och du har aldrig pratat med mig. men det är fan dags att du dyker upp snart. pucko. då blir det du och jag. en du. och en jag.

Kommentarer
Postat av: hanna (vet har inte träffat dig på 4ever men läser ändå din blogg ibland)

dör. fint.

Postat av: SANDRA NORDÉN

1. vilken tur för mig att du precis hade uppdaterat.

2. jag bölar. så fint.

3. kanske ses nästa vecka!

2010-08-06 @ 15:45:21
Postat av: Louise

herregud. så fint.

du är fin. tack för igår ^^

2010-08-07 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback