Båtmagasinet

jag är tillbaka. det är sju år sen. sju år har gått men jag är femton.
jag är femton och ingenting har hän fastän jag är tjugotvå
samma kille. samma tankar. samma mönster. samma allt.
idag hittade jag ett program på min dator som heter soundtrack pro. jag har en usb-mick. jävlar i mamma va jag inte kommer att söka jobb i norge. det är som om min hjärna inte vill att jag ska tjäna pengar i norge. " nae olle för nu ska du va hemma och göra musik.. "
rickard hade blivit god vän på facebook med nån som hette nånting och som också gick i klassen som jag står som första reserv till. båda hade addat beckmans till sina schools.. han såg ball ut och hade hippa kläder som var för långa och gjorde hippa textiltryck och hade samma hippa frissyr som jag har. fast han hade den 2008. 2008 hade jag precis flyttat hem från malmö.. jag kanske har sett mer av en värld som han inte sett. ändå kunde jag inte låta bli att i rask takt tänka ut en plan för hur jag som rickard och den här pär-killen skulle skaffa mig en ball stil, läsa dom rätta bloggarna och synas på rätt bilder tagna av rätt människor. då kommer jag säkert passa in i beckmans mode-mall.
dra mig ur din hy som vore jag en pormask. ne men hej, hej MEN NEJ hellre dör jag. jag gör inte avkall på mig själv för att sälja min själ till djävulen som bär prada. prada gör balla grejjer ibland men så gör även jag. som när jag reverbar mina keffa inspelningar så att det låter wiowiowiowiowioww istället för näwuäänananäää som jag spelade in
JUSTE!
kvällen har blivit natt. jag ser ut som MacGyver och har funderat så här mycket på väldigt länge
kanske sen jag var femton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback