lakrits och självmord

notis. jag märkte en intressant grej. spännande att se hur lång tid det tar från det att man slutar gymnasiet tills dess att man har samlat ihop tillräkligt med pengar för att åka utomlands med tjejgänget. på facebook har bilder från annstädes platser börjat läggas upp mer frekvent.

annan notis. arbetsmarknadsminister sven otto littorin (sök euskefeurat - littorinhumpa på tuben) har stämts av sin fru. på jättemycket pengar för att han efter deras skilsmässa inte tar hand om barnen som överenskommet.

annan notis. lösgodiset är dyrt. för andra gången i år köpte jag idag lösgodis i hopp om att lindra min om än måttliga men dock ivrigt pockande baksmälla. påsarna är ju för i helvette stora som om du tar en plastpåse och drar ut den så mycket det går utan att dne går sönder. den kan bli skitstor!! riktigt stor.
så när man väl köper lösgodis så känner man sig kass för man köper så lite. plus påsen ser ut som skit. tråkigt.
jag var tvungen att göra en egen innan jag kunde äta det.


annan notis. om du av en händelse tar med dig en vän och åker ut i skogen och undersöker skogsstigar och småvägar i två och en halv timme så se till att ha med dig vatten, fika, kamera och glasögon. du blir väldigt törstig och blodsockret faller rejält när lårmusklerna jobbar plus det är helt sjukt vilken vacker natur vi har och om du åker riktigt fort så får du grus släm och sten i ögonen och ser inget..

annan notis. det är svårare att motivera sig själv till nånting som man inte är motiverad till än att plocka hallon i ett körsbärsträd. plus vilken musik ska man lyssna på? det enda jag vill göra är att ha mina fight gear och träna som fan. och kanske läsa en massa dn lyssna på radio och laga en massa god mat. men utrustningen har inte kommit än, jag har ont i fötterna och har svårt att träna jag hinner inte läsa dn för skolan tar så mkt och väl i skolan lyssnar folk på p3 och dålig musik.


annan notis. internet är en slukare av tid.

doppelganger är en slags dubbelgångare. det är ett dåligt omen. om du ser den själv betyder det att du ska dö och om nån annan ser din doppelganger så är det illavarslande.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback