otillräckligt tillgänglig



konsthantverk och desig.
vad ska man säga..
jag tror inte att jag klarar av mig själv. det är mest det. jag tror att jag behöver mig själv, mer än vad astrid behöver mig. tyvärr.. raka rör, inget tjaffs.. rebel rebel. min mage e paj. min hjärna e paj. min kropp e paj. ja vill inte pajja mitt hjärta också. då har jag ju inget kvar. jag vill inte pajja nån annans hjärta heller.. särskillt inte den som jag tycker om mest i världen..
shit pommes jag börjar på folkis två timmars bilresa bort.. om fyrtiofem minuter. magnus o dom e sena.. jag slängde ihop lite scones på fem min. dom kommer om fem.. eller nu ungefär.. bara för att.. usch. vad är jag? vem är jag? vad vill jag? jävla skitgrej dedär med livet..
oredigerat inlägg.. det spelar ingen roll vilken färg man har på huden. det viktiga är att man har samma färg på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback