socialt inkompetent..

att påstå min situation okomplicerad kan liknas med att beskriva irakkriget som en succé. 

de kolväten som till största del formar allt fett som min hjärna består av är numer av ondo. om så skulle ske att de i en strid ström skola rinna ut genom mina snäckformade öron så vore min lycka gjord. insidan av mitt skallben skulle då kunna putsas upp och min sångröst skulle få en otrolig klang. isället för gäggamojja kan jag se klart och lägga min kroppsliga energi på annat än att ständigt behöva passa upp på min så kallade "tankeverksamhet", "hjärnkontor"."PÖBEL"

det är vad den är, en okontrollerad, naiv, egocentrisk massa som med våld försöker uppnå en förändring. 

en pöbel måste slås ner, antingen med våld eller med lingvida medel. jag är oförmögen att kontrollera min egen hjärna.. är jag rädd. övning ger färdighet. men jag behöver förmodligen hjälp på vägen, ett par legoknäcktar skulle sitta finnemang!

all makt åt Tengil, min befriare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback