vår befriare

hahaa!

ge mig bara lite tid! ge mig tid och var låsmekanism som stänger inne era vackra sinnen ska upplösas som en 1x1x1 dm natriumbit i vatten: i en explotion! jag ska röra runt i era små hjärnor och härja runt i era små rörsystem bara för att få er att förstå att jag inte är den ni tror utan någon helt annan som senare visar sig ha väldigt mycket gemensamt med exempelvis kungen, thomas öberg inte minst, hillary... ja och diverse annat löst folk!

ge mig lite tid. ge mig lite ork. jag måste ju orka för guds skull.. helst av allt skulle jag vilja att ni gav mig ett litet dragspel och en lite xylofon. sen! ska ni få se på natriumhydroxid! syre bildas sedan fritt.. ja.. de går väldigt fort.. därav explotionen..

idag beställde jag en macbook. med mycket ram. jag har en mikrofon. jag har en hand av stål och en vilja av järn.. ska spela slide-guitar hö-hö-hö-hö-hästmat. NEJ! det kommer som en flodvåg över era sinnen och jag kommer att visa min bästa. och mina sämsta sidor av mig själv. och av andra så klart.. ingen idé att göra musik om man inte kan kasta skit på andra.

jag åker hem på lördag. hem till vimmerby. för en kortare visit. på en till två månader.. jag tar med mig alla mina grejjer och så.. men jag ska inte flytta hem. det är en väldigt viktig del. jag söker bara arbetsro, astrid och en miljö där jag vet att jag kan prestera väl och hitta inspiration. och desperation. vilket är ett kort jag gärna spelar ut för att få lite mer gjort.

fokus. fokusera.. ett sånt glas skulle vara bra. svårt o ha fokus utan linser och dylikt.. jag ska bränna saker. mysig ljudbild liksom..

rytmer ni inte trodde fanns. prrrcatioååånes som ni inte kunde föreställa er äns i er vildaste fantasi. och emmellanåt kanske jag gör en lite metallåt eller något annat extravagant!

men från och med nu. så kommer jag att lyckas riktigt bra.. det kommer att sluta med blommor och blader för mig. spelningar överallt.. och det är ni som kommer att ta mig dit.. mest för att jag tycker om er så mycket och för att ni finns där för min support.. självklart kommer jag delge er mitt material. det är ert.. precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback