lagen

calvin harries bonkar.. ur högtalarna vid en dator kring carloi. jag har flyttat till en lägenhet. mästernilsgatan åtta. 200 meter till malmö central och lika långt till stortorget. jag har ett eget rum med en egen säng som jag sover jätteskönt i.

sanningen att säga är calvin harries inte helt nedladdad. så när jag sitter här och för mitt huvud, än framåt, än bakåt, i takt med musiken hoppar låten plötsligt framåt. och så får man hoppa in i en baktakt eller dyligt.


men det är bättre än fucking rix fm njr hitmix skit som spelas här när jag inte har makten över datorn.

jill heter hon. hon som jag bor med. hon har dålig musiksmak men är gangsta. snäll tjej. har lite bonniga kompisar men dom är ganska trevliga.. och över 25.


det är bra att ha vänner när det går dåligt.. jag måste lära mig att dela de lite gladare stunder, som faktist infinner sig i mitt till synes misserabla liv, med mina vänner.


nu ska jag till teresa sobbirruiea.. ? och baka SKÅÅÅÅNS! de ska bli det godaste jag ätit på vääldigt länge. jag förstår att jag gav min mamma scones te och marmalade i födelsedagspresent förra året.

mer malade.. havs sjuk.. sjösjuka.. om du blir sjösjuk käka marmelad så går de över.. det gjorde jan av arken

JANNE D'ARK GICK PÅ KNARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback