higher ground

getontophitme
just nu. ar jag lite ont i magen. för jag har ätit lite för mycket av magnus och ellikas cheesecake. den var feetgod. jag har också lite ont i magen över framtiden. men det är mer mentalt ont i magen
bortsett från skitsnack så har jag haft en av de bästa kvällarna på riktigt länge. eller sen igårkväll iallafall. ikväll har jag och cissi käkat middag och sen kom sara vi åkte till handlarn och hyrde film jag ville se Deffendoor men det sket sig utan blev en annan trodde jag ganska tacky filmgrej som hette " the box "
mange o ellika kom över. skitsnack. trevligheter. o sen kollade vi. allvarligt typ den bästa filmen jag sett på riktigt länge. samma regissör?= nej. samma manusförfattare som till donnie darko. och sjukt mycket donnie darko raggande. vissa av karaktärerna var oerhört lika. specialeffekterna. och slutet inte minst.
men icke desto mindre en skiiiitjävlabrafilm om etik moral medmänsklighet och hur det känns att ansvara för fler än sig själv. och som mamma säger. att kunna titta sig själv i spegeln varje dag.
cissi somnade i min säng. samma säng som elin sov i förra natten. eller cissi sover inte här nu. men hon sov halva filmen. hon brukar göra det. medan jag mange ellika och sara hade knivslagsmål och balletövning i köket
jagälskarer. förhelvette. eller var det lågtrycket som släppte? inte vet jag. men ibland känns hjärtat lite lättare än andra dagar. ibland gör hjärtat mig orolig. det är för att jag behöver oroa mig antar jag. jag kommer fram till att min kropp själ och hjärna vanligtvis gör saker, ställer frågor och på alla sätt försöker få mig att leva ett bra liv. som att jag skulle vara oansvarig inför mina egna handlingar, eller vanligare, uteblivna handlingar. jo. klart jag är ansvarig. men det är skönt att inte vara helt ensam. utan att min kropp faktiskt står på min sida också. kanske inte idag. eller igårkväll när jag tog en cigg. den fick jag betala för idag. med fyra timmars huvudverk. trots att vi var hemma och fyllekäkade upp alla rester som var kvar efter middagen jag hade här igårkväll.
sånt jävla bra drag på malebacken 23 b just nu, och då skämtar jag inte.
jag ska sova nu. imorgon ska jag upp tidigt. käka frullesson och jobba på dampen till tolv; vofflor hos sara. sen är det brännboll med TKF. puss
jag är ändå glad att jag lever. ibland. och ibland är jag trött på att övergångsperioder i mitt liv. där olika skeden ska passas ihop med varandra SKA VA SÅ JOBBIGA ATT HANTERA
men jag tänker nog ta att lyckas med det. att hantera dom alltså. för jag är fan bäst. alla älskar mig. jag har fem barn. o alla älskar mig! hahahaahöhöhäääää HAHA ja bah skojja! ja ä fan bäst
krlk ch rspkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback