en riktig hjälte

hitta sin skit.
att hitta skiten
tänk dig att du hela tiden har letat efter nånting som du vet att du inte kan hitta
att du letar efter nånting som du inte kan hitta
jag hittar ofta på saker som jag inte behöver
det blir som att göra saker ingen vill höra
det blir som att hitta på att kalla det ord
det blir att leka iväg med tankande bilder
det gör sig inte i tv. det gör sig inte i radio. det gör sig inte i text. det gör sig inte i bild. det gör sig inte i liv.
min skit är små små glimtar av vad jag egentligen vill hålla på med.
jag ser dom väldigt sällan men letar efter dom nästan hela tiden. det är ofta när jag inte letar som dom är där. helt plötsligt. står och ler mot mig. dom tycker att det inte är så jävla svårt när jag väl är där men jag tycker att det svåra inte är dom som är problemet svårigheten ligger inte i att formulera sig i text korrekt svårigheterna ligger i att fantisera sig indirekt.
ut i världen och se dig om. som yngling ska man ha ont, göra dumma saker, men alltid tänka över dom. tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback