inskränkt, intänkt, intäkt, snötäkt, Långed

förändring sker inte på facebook. du kan inte statusa dig till ett nytt liv eller en ny stil. det gör du själv. i din egen värld. verkligheten. fan va skönt att jag har börjat använda min dator för min egen skull och inte för att profilera mig mot andra. de e så sjuuuuukt löjligt. tacka vet jag skön läsning och trevliga blogguppdateringar. puss.
men jag hade gillat ett forum där gött folk hade kunnat slänga ur sig sköna tankar o ta allt med en nypa socker och en nypa salt. de hade varit riktigt fint. opretto och inte kopplat till nånting. bara nån stans o göra av alla fantastiska tankar som man, i alla fall jag, hela tiden slås av. som att jag borde starta en tankesmedja. borde man inte kunna göra det till en studiecirkel? det hade varit fett. de hade jag nog gillat också.
iallafall. i en meter snö kan man göra olika akrobatiska konster utan att det gör ont. om man dyker från snömassornas yta och ner i snön så täpps allt igen och man kan inte andas. du blir kall. akta dig för snö.
jackan håller på att bli klar. idag gjorde jag massa viktiga saker. jag dampade ulltyget. jag har tagit ut alla delar. och i helgen så ska jag försöka låna en kamera och fota jättemycke idéer som jag inte har fått än. plus att jag borrade upp sjuttonmillinmetershålet i mitt bord med hjälp av kacper och jag fick hjälp av olle att göra klart ramen till pallen äss i rockärmen och guldstjärnor till dessa män. och ja, jag stärker mitt manliga kontaktnät för att bevara patriarkatets makt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback