en sketen söndag.

en söndag att dö för. detta är ett blogginlägg där jag kommer att rada upp saker som har hänt under min dag. ett sånt inlägg som egentligen inte säger nånting och som är helt ointressant. men denhär söndagen är typ meningen med livet. hitills.
vaknade tio. gick upp strax innan tolv. åt fjällfil med hallon och hemmagjord musli. ringde frida och gick på en jättelång promenad i strålande solsken. gick till dampen och satte mig på mitt office, öppnade fönstret och satt där och suktade i solen och pratade med min kära mamma. ludwig kom förbi och lagade sina byxor medan jag snackade skit med catrin. köpte jäst. gick hem. tog på mig suspen och bindade fingrarna. la över where the wild tings are på ett usb som jag tejpade på dörren i bastun. gick och sparrades med olle i en timme. snackade thai och semester. gick hem. satte en deg. duschade. lagade fruktansvärt god mat. bakar nu solrosfröfrukostbullar. ska över till ludwig med tre semlor för han jag och cissi ska kolla på film. börjar klockan halv ett imorgon. just nu är det bra. just nu är det riktigt bra.
om du har pallat läsa allt dehär kan jag glädja dig med att ditt liv har duplicerats. inte mitt.. ditt..
på fredag blir det stocktown. möbelmässa. hänga med erik och resten av mitt crew. jävlar va mycke bra folk det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback