dals peaks

appropå slående likheter mellan dals långed och twin peaks. stora snygga träd. mord. vatten. och gubbar.
och sågverk. unt so weiter.

jag skriver brev på skrivmaskin och hoppas att världen kommer att bli bättre

jag har inte svininfluensan. men jag har svinkoppor. sjukt ohett.. man känner sig ungefär som en stor bakterie som kommer att smitta allt och alla i sin väg. jag skäms när jag öppnar kylen för jag vet att olle kommer att ta i det handtaget också. och då kanske han blir smittad. det är sjukt. illa illa illa. mycket alcogel goin down my spine.

och på händerna
jag och mange ska bära in ved idag.- det är en fin och solig dag. inga mord än.

jag var i göteborg och vände igår. ner på enochenhalvtimme kollade kvibergamarknaden kanske den hette.
häflten av allt som säljs där är ju stöldgods. det är rätt sick. menmen. sen vidare käka sushi mm kolla lite tisher och sen köpte vi skitmycket tyg på skroten och sen drog vi oss hemmåt sakta men säkert!

kläder.. vad ska man säga. jaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback