locigt

vårens första sparris, med smör och pressad citron. 
volleyboll utomhus hela långhelgen. klättrande i träd. solandes på en filt.
badade den första maj. så som det ska vara. min spegelbild är fager som aldrig förr

men på insidan rör sig lemurer i ring. 
ett ständigt slit. 

where you'll be i'll go. 


självkänslan alltså. jag är en fantastisk person. utan tvekan. att komma ihåg det i varje moment av sitt liv. det är nog ganska nära mitt mål. min målsättning. att se mig själv och min insats som positiv och värdefull. 

ja gör det hela dan varje da. 

försöker. ständigt
jag vill skriva ett brev och gå med till apoteket och handla av tjejen i kassan. och ge brevet till henne. 
hon får säkert höra hur vacker hon är hela tiden men det är lite roligt att få det i brevform av en lodig lantis från grimman.
undra om hon skulle bli glad. eller rädd. det bryter mot alla sociala konventioner. tråkigt. att man alltid måste uppföra sig enligt mönster och schismer. länge leve lenin. leggings 

idag tittade jag på tv halva kvällen och nu är det natt.. min tvätt luktar gott. den har hängt ute. ganska länge. 
utan sommarjobb kommer man inte långt
jag kommer långt utan båt, segel, räkor, hash.

längre än vad man tror. stjärnorna är inte långt nog. till min källa. till min värld där den enbente mannen är kung. 

nu äru inte så kaggi längre, va!?

sluta klaga och se människor för vad de är. en kyss på halsen är nog mer än vad du tror. 
mer än vad du inser. du är nog mer än vad du tror. mer än vad du inser
se till att göra andra människor glada. se till att du får vara ledsen ibland.
se till att du alltid jobbar för att må bättre. ge dig själv utrymme. inte får mycket. 
ge dina känslor spelrum
använd solkräm helt enkelt.
jag har bränt mig. på låren. sjukt ovärt ställe. ska man springa runt med åtta penisar i en klase på låre!? de vore dunder de. men när jag har jeansbyxor på mig så skaver det lite. man får ta det försiktigt annars kanske man slutar i näbben på en häst. 

målet med livet. oscar svensson. 




adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback