komihåglapp

till storleken ca 8,7 x 8,7 cm. matt ljus gul. där man skriver upp viktiga saker som man måste komma ihåg
detta är en sån lapp

avslutningen i fredags och pratet i lördags och torsdags för den delen.
olle, han kan ju allt.
tro inte att någon någonsin kommer att glömma bort dig
du är alltid så glad, man får alltid någon slags bekräftelse av dig. 
det var så djävulskt intelligent, fan va smart
jag tycker inte om att visa känslor såhär men; tårade ögon
då åker vi till costa rica!
ja kan inte fatta att du bara e tjugo, du e liksom så, mogen, innuti. 


egentligen borde jag skriva ner allt som dom sa på det personliga samtalet också. 

som att du bryr dig, nej, men jag gör. om du tycker att jag är pretentiös så skriv istället ner allt snällt som folk har sagt om dig
då kanske du inser hur mycket det betyder att boosta självförtroende och självkänsla. 


" jaa dedär fina som dom sa om mig ska jag komma ihåg hela livet " 

mm men om du inte skriver ner det försvinner det efter en vecka. 

i'm brining sexy back


du vet vad jag menar
kom inte och klandra mig du vet vad jag menar. 
kanske läser du i raderna och inser biffens stek
men vad jag har stoppat i där är min ensak
din ensak är vad du läser
din ensak är vilken sås du vill ha
var du vill ha den
du vet vad jag menar
kom inte och klandra mig du vet vad jag menar
smakar gott. mmmm. 
du vet att jag menar det

godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

heja postit! heja! de har allt:

1) papper

2) gult

3) klister

4) storlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback