gnejs

sten i mitt maskineri
bra att jag intalar mig att min arbetsinsats gör mig osocial och trött.
då blir det självklart lättare att vara glad och positiv. 
det är ett slit. självkänsla, livsåskådning
meningen med livet....

vissa säger att man inte ska fästa så stor vikt vid allt som händer men jag fäster gärna stora vikter
i olika saker. helst människor. som jag vill sänka, ner i havets djup och att för evigt stanna där och hålla sig undan


min hjärna har på mitt initiativ börjat se positiva saker i tillvaron. intressant. jag har under tre fyra fem veckor medvetet letat efter saker som gör mig glad, får mig på bra humör, även tankar som jag själv anser gynna mig på olika plan.
jag har till viss del kontroll. fett med skönt och nice. 
jag måste verkligen gå och jobba nu. ska fräsa hyllplanen nu. och borra bordet. 

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback