elbåge

hej
efter  en tids vistelse på svea rikes smalaste ölandskap är jag nu tillbaka på grimslöv
jag har ont i mina armbågar. jag har spelat vollyboll i tre timmar och sedan badat i havet. jag har spelat minigolf och kört trampbil, ätit thaimat och pratat med en samurai, han var från helsingborg. spännande kille. besökt capellagården och ölands fhsk. gått på konstutställningar, hängt i glasbruk, byggt dammar och kanaler och låtit vattenmassor rassera en hel stad. jag har druckit folköl och förlorat tjuga i poker. jag har sett ringmurar och borgbyggen, studerat väderkvarnar och kastat macka, åkt buss, mycket buss blev det. 

idag blev gick jag ner på knä i träverkstaden, ingen fanns där att fria till men min kropp upplevde något som den nog aldrig tidigare gjort, jag insåg helt sonika att året som jag snart har lagt bakom mig har utvecklat mig, berikat mig och lärt mig så ofantligt mycket om mig själv och andra människor så det är inte riktigt klokt. alla människor jag har fått träffa, alla möjligheter som givits mig och att jag under det kommande året kommer att studera kläder på alla möjliga och omöjliga sätt på en utbildning vid Steneby. hyvelbänken hamnade i ögonhöjd av att jag kroppsligt upplevde lycka. jag är numera troende och har funnit gud och ska tillbringa resten av mitt liv med att missionera! bingo.
nej

jag kunde inte sluta le på grund av en inre glädje.
tänkte blogga mer, har sågspån i ögonen, sandra knackade. g2g



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback