ränta

idag är en bra dag. dagen efter gårdagen som slutade med vildt sms:ande med linda runt fyra halv fem. 

earth hour på grimslöv. kizz, mich från baywatch, ingo, kenny starfighter, stora delar av turtles och ett isberg befinner sig hos pettan och klara. 

tema legender. hade planer på tsunamin, relativt legendarisk. thomas öberg? pelle almquist? ingmar bergman? ingen vill vara en tråkig gubbe. njae. åter till katastrofstadiet. 
titanic ville inte vara med, han hade feber, olle alltså, min rumskamrat. isberget som sänkte titanic fick gå på legendmaskeraden på egen hand, och skötte det fantastiskt bra.

earth hour: isberget spelade gitarr i skenet av fyra stearinljus, folk satt som förstenade. jag måste säga att känslan av att ha allas totala uppmärksamhet i sin hand är behaglig, jag kan göra vad jag vill med dem, i mina låtar har jag en oerhörd frihet som jag flänger omkring i. plus ja kan göra konstiga övergångar från mina låtar till sjukt välkända låtar som alla skrålar med i. dom blev lite sura för att jag pluggade konsthantverkochdesign, jag borde spela gitarr och bli känd.

vidare till festlokalen, ingen har nog skådat ett isberg med så rörliga fötter. jag älskar att dansa. det skulle kunna vara livets mening. att bara släppa allting och röra sig till musiken. det talas om att de som dansar bra är väldigt bra. 
de som dansar bra. domtittarnärjagdansar

movits! mon frére. luleå, bra stad. bra band. 

dansen pågick till sent på natten, natten tillbringades också i diskussioner kring liv och land med maja, i lusthuset, annicas kompis i ansiktet från gotheborg. två timmar ute i kylan, men det var väldigt trevligt. hem, fylla på vitryssen. 

ansökningar är min vän, äpplen och paprikor, sommarens jobb ska inte hamna i vimmerby. 
ursäkta, det gäller att formulera sig rätt. Jag vill jobba i en storstad i sommar, t.ex malmö!

tapådigdansskorna, tapå dig dansskorna! 


dagen är dag natten är död dungen är dansk dillinger är bakom lås och bom. frukost. 


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback