världens sämsta bloggtjänst

inlägget handlade egentligen om kärlek. om tvåsamhet och varför den betraktas som norm


jag hade kanske tusen fantastiska infallsvinklar och det var förmodligen det bästa jag skrivit på länge



jag hatar denhär hemsidan
den loggar utmig utan att säga till

jag hatar den här hemsidan



inte ens ett felmeddelande. efter att under tre timmar konstruerat inlägget så klickar man på publicera 

och vips så är man på hemsidans startsida JÄVLA FITTTJÄNST

DET VAR DET BÄSTA JAG SKRIVIT PÅ ÅR DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG ATT HA DET KVAR

ett meddelande? "du är nu utloggad"

min ilska vet just nu inga gränser..




inlägget handlade om tvåsamheten som norm. att allting alltid handlar om att man ska vara tillsammans med någon.
att världen är uppbyggd på att två hetrosexuella personer ska dela sina liv. 


det suger. alla mina fantastiska tankar om detta är nu borta och jag är inte i stånd att återskapa inlägget. 
jag hatar att bli bestulen.

kukblogg (obs första maskulina könsordet )

det handlade också om stina nordenstam och hennes uppväxt

det handlade lite om trädälskaren
roten i dig är roten i andra. som göran nånting sa.


det handlade om jättemånga asbra saker
kukblogg

Kommentarer
Postat av: Sanna

hata den som hitler. spara inget av födelsedagstårtan. och låt den INTE se hur filmen slutar. kör in den i midsommarfittan tills den kvävs faktiskt.



medlidande. du. jag vill gärna höra, du får använda munnen och återskapa orden när vi ses JÄTTESNART ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback