fyllefyllehund

ge mitt liv en mening

fyll mig. substans. nånting mer än det tomma, jävligt snygga skal som i spegeln säger till mig att jag är dess inre.

på insidan av mig äts det. 

och slit mig från helvetesmaskinen. min födelsedag har inte firats ordentligt på hundra år
jag vet att jag knäcker. jag knäcker fan alla. dig din mamma och killarna som raggar på dig
jag knäcker er. alla. men det hjälper mig liksom inte. det är inte en utmaning för mig

jag har ett fantastiskt intellekt. jag är intelligent. jag är snygg. folk vill ha mig.
jag är pretentiös; en fantastisk egenskap, få förunnad.


alla dessa ytliga och simpla detaljer är ingenting.

det som betyder något är vad jag vill. hur jag vill ha det. och vad jag tycker är intressant.

allt annat är skit. oavsett om jag är dansk ful svensk kaxig död senap eller från tzatsikistan. 

det enda som spelar roll är min vilja, och att jag fokuserar fullt ut på den. 



ni äro mig skyldig att bereden väg för mitt sex.


Kommentarer
Postat av: Linda D (D som i Den-du-älskar-mest-av-alla-förutom-dig-själv)

Jag måste visa dig en grej. Jag har fullkomligt fått snurr på allt och jag vill att du ska få det också. Det tar typ en dag eller två och det är viktigt för mig att visa det för dig. För visst känns världen sjukt patetisk och meningslös för det mesta?



pussel.

2009-06-22 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback