c'est triste

jag är trött på att runka facebook.
jag är trött på att vara pollenallergiker.
jag är trött på att jag slår fingrar och händer blodiga på väggar och sten mina snygga arbetshandskar till trots
jag är trött på att all ny musik som görs är lite sämre.
jag är trött på att infantiliseringen av tv, radio och övriga medier pågår utan protest. kontenta: folk är och förblir korkade.
jag är trött på att glömma bort hur fantastiskt värdefull jag är, jag knäcker
jag är trött på att vara i vimmerby
jag är trött på att astrid hanterar situationen på ett rätt konstigt sätt.
jag är trött på att jag tvekar i mitt kontaktande av andra människor
jag är trött på att folk med fantastiska egenskaper inte släpper fram dem.
jag är trött på att nazister sprider rädsla
jag är trött på att jag inte är ensam
jag är trött på att folk inte vill bada
jag är trött på att alla ofta är tråkiga
jag är trött på att det finns så ofantligt många korkade sätt fördriva sin tid på
jag är helt sjukt glad att jag är jag, att jag har ett skarpt intellekt, att jag ibland lägger mig på golvet och lyssnar på hög musik, att jag ser positivt på andra människor, att jag ser sammanhang, att jag reflekterar över min situation och att jag bryr mig om andra människor. 


jag vill stanna uppe med dig i helgen.

om du ser ett ljus blixtra,  kan det betyda att jag är på väg hem, om jag ser en man vinka, betyder det att jag inte är ensam?

om jag ser ett ljus blixtra.


adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback