stanna upp

shit världen skevar


allting skevar. jag är mitt i hjulet. det snurrar runt.

vem ska säga åt mig att stanna!? min mamma!? jag lyssnar inte ens på min mamma när hon säger saker till mig som jag vet att jag egentligen borde lyssna på för då skulle jag må mycket bättre


jag har det på känn nu. precis just nu. jag är mitt i skiten och jag vet inte för vem jag gör allting. men jag är rädd att det inte är för mig. jag vill träffa sissi. cisi. sushi igen. jag vill måla rita skriva skissa sjunga dansa älska allt jag gör 

men jag jobbar i skobutik. sover länge på mornarna. pratar med en slapp mun och är fysiskt inaktiv tolv dagar i veckan

jag vill

läsa fler böcker, jobba mindre och jobba effektivare när jag väl jobbar

fan jag måste göra en sån prioriteringslista.. jag ska sätta upp ett larm så ja kommer ihåg det imorn

viktigt och brottom. viktigt och inte brottom
oviktigt och brottom och oviktigt och inte brottom

sjukt bra kategorier. jag ska ta tag i gamla papper och få denhär båten på rätt köl igen.

linda kom förbi idag. jag blev ställd. men alltid lika glad. jätteglad. och tänker att jag vill vara mer med henne. mycket mer. kanske hela tiden. fast inte hela tiden. men när jag inte har nåt att göra vill jag ha henne här. eller mig där. typ i hennes knä. fast ändå inte. för historien visar att det inte fungerar. plus hon bor i norge. samtidigt som felicia borde va här. och så vill jag träffa sissi. sushi. 

ja måste sova nu. mitt jobb är fantastiskt viktigt. 


ja fick bandet klippt på arvika. hängde med michel. badade varje dag. fick köpa endagspass till lördagen. åkte knarkspan bil. blev nästan rånad av en tjock lodisgubbe och såg fever ray. ah o flotträvarna. frittyrrävarna. jag skär mig. på datakanten 



shit köksbord är fett keff miljö, man får ingen power här.


fan olle skaffa dig distans. skaffa dig ett utrymme där bara du existerar. du måste ju vara själv nån gång.
oftare, oftare, oftare, oftare, gråt lite och tyck om dig själv mer än aldrig förr


jag såg hitchkock film precis, trollbunden. sjuktligt bra. skönt att se riktig film på nåt sätt. innan allting blev förstört och fördärvat. 

jag är det mest fantastiska som finns i mitt liv. dansa. sjung. sträck på dig. 


adjö

Kommentarer
Postat av: Bernice.

dansa. sjung. sträck på dig.. och tänk inte för mycket på komplexen. det är ju då man fastnar i rundgången (..gräslök fågelsång)

2009-07-15 @ 18:20:01
Postat av: amanda

framtanden, den är så söt.

2009-07-18 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback