kantarellrussin

hej dagboken. 

häromdagen jobbade jag. sen ville jag gå hem, dra en filt över mig, kurera min arma kropp som förföljs av halsont och krasslighet. samt en lättare känsla av feber. istället träffar jag linda, mathilda och lollo. äter glas dricker kaffe har trevligt
" vi ska laga middag sen vill du hänga med? " jaa, vad svarar man på en sån sak?
jag tog på mig ansvaret att fixa ett gott vin och en ost. 

två hundpromenader och fem minuters deckning på soffan senare var jag på plats. lika så linda med en flaska vin och mathilda med en flaska vin. jaa.. det gick som det gick. sen sov jag typ inget den natten. för de gick som de gick. sen. 

jag är idag väldigt trött.. ska öppna butiken imorgon. jag plockade kantareller med linda idag. den andra linda. sen åkte vi hem och åt hos mig. åkte till hultsfred och räddade hennes katt.. åkte hem till gårdveda och åt kantarellmacka och på vägen hem lyssnade jag på eva dahlgren. vilken kvinna. min stereoridorebror har ett välbetalt jobb.. jag är honom avundssjuk.

jag ska kurera mig och imorgon tänker jag va grym på jobbet. 

jag är fantastiskt finurlig och en riktigt fin kille. en sån som trivs med sig själv och som vill alla väl. innerst inne. 
jag knäcker. er.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback