detaljerna, tar en tillbaka

samma med poesin, om det är bra poesi.

jag dör. nu dör jag. hela tanken med dagen idag som den var till sin natur har varit att dränera mig på all energi, all ork, all spänst, allt liv som finns. det är guds plan med dagen idag för mig. han har lyckats över förväntan. (ja, jag vet vad han förväntade sig) lära olle lite hyffs. mm visst. du har dödat mig. by friday, you have killed me. för helvette. två arbetsdagar. fulla med fucking jävla slit. idag flyttade vi om hela halva butiken. skor och hyllor till höger och vänster

det blev skitbra. skit jävla asbra blev det. men jag tog slut. jättejätteslut. och så skulle vi kolla sängar. det sket sig. och sen sa lennart att han var rörd. för att vi hade jobbat så bra. jag förstår honom, jag jobbar bäst när jag jobbar bra. och sålde skor till thomas svarén. världens skönaste kille. tid existerar inte. jag vill inte ha tid i mitt liv heller. jag vill ha mig


jag går runt och är arg, sur, trött, tyst. jag vet att du läser dethär erik, och jag vet att du läser det pappa. jag ber om ursäkt. 

så.


det berättigar inte en fortsatt svinighetsfront mot min närhet men jag tror att jag kommer att trotsa lagen om alltings jävlighet och göra den svinigare än någonsin. svina som få. 




fan ja orkar inte mer. jag måste stanna upp lite. och röra på mig. och tänka över vad jag har innerst inne

jag måste medvetet dränera ut sådant som inte förtjänar att vistas i min kropp. och städa. det vill jag göra i helgen. och köpa köksmäbler. och en säng.



det gör ont i mig. men jag dör lite. 



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback