stoppar pengar i sängar

att växa. och att känna att man har tagit sig nånstans. det är så mycket som håller en kvar vid det gamla. alla gamla grejer man har. som kläder, som vanor, som möbleringar som tankegångar som sätt att se på saker men fyfan va snabbt det kan gå. idag fick jag en flashback från förra vintern. jag kan säga det och jag känner mig fett stolt över det. fyfan vad jag har vuxit sedan dess. tagit mig till en massa ställen. övervunnit en massa rädslor. handlat efter min hjärna i så många sammanhang och det har gett mig någonting i gengäld. det jag gett mig mig, igen. och igen. och igen. jag har valt mig själv i en massa lägen. det som kom att bli mig. liksom. och jag tycker minsann att jag har blivit mig själv på ett väldigt bra sätt. ett sjukt fett sätt.

att finna en vän att laxa en femma kan du hoppa från tvåan kan du leka med hästen om du hamnar i knipa köp loss dig och säg mig vad som tog dig hela vägen till halmstad. en stad av hash, humor och hårvax, hämmad av dom röda skorna gör du inte som du vill hämndens lyster lyser med sin frånvaro i din värld och du är stolt över det. hemmets vrå är lugnt det sämsta du varit med om du bara våldtog och benen vek sig i tu mans handboll det enda du ville var att springa. chilla med pungen kompis. akta suspen den sitter snett passa dig för skurken han tittar friskt ner i dimmorna. långeds dimmor. dom legendariska. den ökända dimman. inte av hash. av vatten.
du bara flyger iväg om en kass palett full med alpernas värsta discotek. jag sitter kvar på samma ställe så många gånger jag stillar min hunger med så mycket ånger jag älskar att älska jag önskar att jag fångade dagen och ångade i tufft, tufft, tufft, tufft väder vidare på min vita himlare med ögon och hatt. tro mig när jag säger dig att den enda du har att tacka är din frälsare. han som inte kommit än. han som du inte träffat på lite för länge. du handlar alltid med gröna fåtöljer och tror att ditt fett kommer att sina men kompis det ända som sinar är ditt flow. inte flousen minsann dom sparar jag till senare när jag ska köpa ut din mammas hemstad från polackrickard han tror han har nåt. jag tror jag sa nåt. vi ses då.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback