no women no.. no..

temafest, cirkus/freak show.
baz luhrman - sunscreen. den går,
Don’t be reckless with other people’s hearts, don’t put up with
people who are reckless with yours.
och jag förstår honom delvis.
följande situation. olle dansar och olle tycker att det är väldigt roligt att dansa och ser det som en typ av socialt spel som alla är välkomna att deltaga i och göra vad de vill med. olle njuter av att dansa. och dansar för fulla muggar.
olle får skit för att han spelar med folks känslor, för att han är charmig och inte ska använda det på fel sett för att folk kan bli ledsna och olle borde inte hålla på att ge så många falska förhoppningar och inviter. att först fiska fisken och precis innan den ska hugga dra in jättefort så att fisken inte hinner hugga.
olle tycker att kritiken är obefogad och tycker att det är upp till var och en hur man förhåller sig till dansgolvet. fuck it om man vill dansa med alla. gör det. jag har varit med om andra som gör det och anser det vara ens egen del i hur man uppfattar och tolkar vad som händer. ge mig inte skit som jag inte förtjänar. om ni inte kan hantera det så strunta i det. jag dansar. det är vad jag gör. det är min grej. och jag gillar det som fan.
ja gillar motsatt kön så ni kan väl knappast kalla mig för bög, men du kanske inte ens gillar killar säg, du kanske inte gillar killar säg, du kanske inte ens gillar killar säg eller så gillar du bara inte mig.
jag måste springa nu.
adjö och goder morgon mitt herrskap.

Kommentarer
Postat av: sandra carlsson men numera nordén fråga inte varför

jag vill dansa med dig. vad var det för puckon på det där dansgolvet egentligen. snön vräker ner, vi kan åka pulka nästa vecka om du vill! hörs.

2009-12-17 @ 14:29:12
Postat av: Eby

Åh ack ack. Försvinner en casanova så kommer det tusen åter. Dals långed är förbannat av dessa casanovor.

2009-12-30 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback