den stora krisen

alltså.

jag är nog inte ensam om att ha läst söndagens urval av tvåtusentalets modeord.
där fanns identitetskris med. det innebär att ens facebookprofil inte längre motsvarar ens liv och måste förändras.
jag har vänt lite på det. mitt liv motsvarar inte hur jag framställs på facebook. jag måste alltså ändra på mig själv.
en visserligen korkad slutsats, fullt medveten är jag om detta men inte desto mindre kan jag avsäga mig mina tankar kring den existens som mången kallar min. vems är den egentligen undrar jag?
jag är smart. för jag tränar tre gånger i veckan. de sa dn också. och facebook sa att jag borde va där mer och titta på andras bilder och försöka jämföra deras liv med mitt baserat på vilka bilder dom har lagt upp, hur många vänner dom har, vad folk har skrivit i deras profiler. en jämförelse som är dömd att misslyckas. många på facebook lider nämligen av identitetskriser. men på det sätt som dn menade. inte på mitt sätt.. inte ett skadligt användande av en fluga stor som Washington. den stora krisen kanske närmar sig ett slut. statistiken talar sitt tydliga språk och jag har halva kvällen försökt göra stopmotionfilm i imovie. skit gick det. tills jag youtubade skiten. så sjuuukt mycket enklare om man bara hade haft imovie HD men sug min feta den gubben gick till sjöss sa apple då och gav mig en för liten hårddisk. inte hårdisk. det är nånting helt annat.
jag ska sluta göra kläder och skissa med foton och overhead och dockor och papp och plast och löv och sprayfärg osvosvosvosvosvosvosvosvosvosvosvo fan va skönt de ska bli. skita i vad det blir och bara köra för körandets skull. de e som o ha sex. man vet inte varför man har det men är väldigt förvirrad efteråt. och ser i syne, och tappar hår, och får sjukdommar, och blir smart ( för de e träning * se dn.se ), och hör musik..
så är det att skissa. och att ha sex.. ja..
det var nog det hela..
adjö då.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har bytt adress till min blogg, om du undrar. numera är det http://systerv.blogspot.com !

2009-12-08 @ 21:53:10
URL: http://systerv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback