jag tar ingen skit

jag tar ingen skit! fattar du det eller!?

jag tar inte din skit. och även om du säger att det är jag som ger mig skiten så tänker jag inte ta en massa jävla skit för att du säger till mig att det är mitt fel att jag känner att jag borde ha gjort mer gentemot dig än vad du hade förväntat dig av mig

jag tar inte din skit. fattar du?



sluta göra mig otillräcklig. jag är jävligt bra. har goda intentioner och är inte alltid asstrukturerad men ge inte utlopp för ditt misslyckande genom att javetinte, projecera en massa skit på mig som jag inte har med att göra! 

jag tar inte din skit. har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. den dagen du kan säga nåt till mig utan att vara en översittare och titta ner på mig, då kommer jag kanske att uppskatta ditt sällskap men fram tills dess så är du inget annat än en enslig figur inmålat i ett hörn som du själv byggt upp. 

fattar du det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback