ett herrans liv

hej, jag vet att jag inte  har skrivit på ett tag. jag vet att jag har levt hårt den sista tiden, och ännu hårdare kommer det att bli..
tack malmö, för att ditt innehåll blidkar en sarjad själ och fyller den med värme och kärlek att dela med resten av världen..

målet kanske ska vara att ge så mycket man kan till andra. men vad är anledningen på att hon kommer upp i huvudet på mig och att när jag ligger i min nyinköpita säng tänker att det hade varit mysigt om hon var här, druckit te, tittat på film, och sen behövt gå så vi kunde stå i dörren och kramas för länge, ses i skolan och le till varandra?

jorrå, som sagt. träffade astrid idag, väldigt utåtriktad, försökte sälja en massa saker. tänkte att det vore trevligt och ta en kaffe och snacka om saker och ting. vad hon ska ha för den. två papp.. varmhyra. fett hus. mums.
jobbar i göteborg med att lära invandrare svenska. skön kvinna. hon verkar ha blivit av med en nära och kära. jag och olle funderade på att flytta dit. och ha fast kostnad. men vårt skrymsle är rätt trevligt. får internet dit i mitten av september. ichatta med mig plz.


jag kanske hållerpå att bli en liten människa, ibland känner jagmig tom och svag. jag har visserligen varit sjuk ett tag. men det har aldrig hindrat mig förut, när jag ligger på sängen och tittar på jesus, som är jag och som sprider glädje kärlek och personifierad lycka till alla omkring sig, så kan jag ligga där och tänka att jag duger. precis som bob.
jag gör fuck-tiskt det.


jag vill det. jag vill vara där, jag vill vara med, jag vill ha pengarna jag vill ha min kamera jag vill ha självförtroendet jag vill ha en tekanna jag vill ha viljan jag vil se klart jag vill se mina mål jag vill göra det konkret för mig och jag vill sluta göra böjlande översikter jag vill se saker för vad de är jag vill bli metafysiker och föstå världen som den ser ut och inte som jag tolkar den jag vill inte tolka saker då blir det missförstånd

jag vill bestämma mina mål och arbeta mot dom. ta mig fan.

nu ska jag göra äppelpaj med ludde pettan och olle, fan vad jag är glad för de.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback