as far as i can see

jag träffade gille. och en massa människor. lasse från mitt gamla band. hon som rest i ukraina och ryssland en massa. som dansar bra. 
jag och namn. och mackarnsson

jag och linda skulle träffas lite. hon tog en natchostallrik på ett ställe så drack vi en öl så kom de andra som skulle till harrys och så gick vi dit o jocke va där o massa annat folk som man aldrig ser nånsin och så gick de som de gick o sen gick vi hem och så  gick de som de gick me de o jag sitter nu hemma med ett litet kliande innanför skalpen med en te.

pch lyssnar på anna ternheim och tycker banne mig att det är riktigt riktigt riktigt bra och lite sentimentalt. om ungefär sju timmar börjar jag jobba. och ska va seriös.. sjukt seriös. vi hade inbrott inatt.. förra natten. de va inte ja


fan ja hoppas att jag inte vaknar i samma skick. fast det hade också varit rätt gött. norpan till elgen.. mmmm.. h.. elgen. 

adkö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback