Nesta rue

att utskilja sig ur mängden. vet du var du står? jag vet inte vad min roll är. vad än må förväntas av mitt enkla sinne förmår jag sällan ransaka mitt inre för stundom fyndan av mål av magnitud. Majsen står högt på åkern men saknar gastronomisk kullinaritet för vidare exponering underläggandes sig sammansatta kalkrika samlingar. Den ger allt som oftast lättare överblick av den dåvarande situationen än mången dikt av edith södergran kan frammana.

Tidlös släpper nytt
Julen är här
Vi åkte ut i semifinalen på straffar. jag spydde på morgonen och spelade sedan 7 matchher utan att äta nånting, jo lite åt jag. men inte så mycket. 22 lag. vi kom trea. det är en relativt presentabel placering för att på en vecka slängt ihop ett lag och tränat två gånger. plus vi hade en galen dansk i laget som blev arg tog tredje straffen och vi missade finalen.
Vi har vernissage i Växjö den 17 dec. Jag, annica och emma är PR-ansvariga.. publika relationer. jag vill ha en mentor.
Jag bör fixa en praktikplats innan jul.
Jobb över julen hade varit fint, en extra slant i den annars tomma kassans avsaknad av klirr.
min mage är ett "intressant inslag i vardagen"
Stress och press är saker jag ska lära mig att hantera. kognitiv beteendeterapi, avslappnings- och andningsövningar.
jag går upp tolv över sju varje morgon och följer blindt årets julkalender
jag ska tänka ut julklappar till nära och kära


en gammal tant sa en gång att; Plirar du mot solen ser du inte framför dig.
minns henne, hylla hennes ord i varje handling i ditt liv!
jag ska börja leta. att leta är en väg framåt. på vägen hittar man oftast en massa andra bra saker. som när man letar efter sin borttappade sko. man inser hur många skor man har och blir lite gladare. när man tillslut hittar skon man letat efter blir man jätteglad. alltså. att se ner på andra orsakar dysfragmensi, illotiära sammanstötningar och framförallt bör inte knäcken kokas för länge, den blir väldigt hård.

jag har svårt att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback