i can go with the flow

jag har raggat tre nya mobilnummer

har fem fester att gå på imorgon

har hittat en lägenhet i centrala malmö och kan flytta in om en vecka

ska va hårmodell och bli snygg gratis

sprang på ett halvt paket cigg häromdagen

kan förmodligen få extra timmar på Lagerhouse under november december

min familj här nere vill att jag ska komma på söndagsmiddagar när jag väl  har flyttat ut

på mindre än tre dagar har sammanlagt.. cirkus.. två och tre fjärdedels lax trillat in på mitt konto utan någon direkt anledning



men det är straffet. snart kommer vändningen, och då kommer det att sluta illa.
jag ska inte tro att jag är nånting. ja ska inte tro att ja är nåt.
jantelagen 4 life.. pro life


de går bra nu, kompis de går bra nu, ja bygger från grunden på all skit som har hänt de e min tur nu, vinden har vänt

ehm, sex timmar tills jag går upp och jobbar heldag, lördag helgdag efter löningsdag under en åtta timmars arbetsdag.. jaja. cash is king


adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback