barn, sömnbrist och hjärtan

Hej hej
jag sov över hos jesper i natt. fetnice.
jag jobbar på kollo. med barn. 8 till 13.
guess i'll just die before i grow old. enligt jethro tull.
jag ska på intervju på sveriges mest framstående modehögskola. imorgon
dom säger att dom är den mest framstående iallafall.
jag tror inte att jag fattar riktigt. min hjärna är liksom full av att inte fatta.
min hjärna är full av barn, frånvaron av självkänsla och ett stort ego som ständigt pockar på alla andras uppmärksamhet för att bekräfta sig själv. därför det är helt okej nyttigt att hänga med kidz 24/7 och få lite perspektiv på tillvaron. illvaron.
jag ser nu mera ut som att jag pluggar mode. mina badbyxor har nittiotalets gladaste färger mönstrade på sig, de är formade som cykelbyxor, till det har jag en tunn halskedja med en undulat i. jojjo är det. vår första undulat. inte riktig undulat utan i plast. plus jag har ett kamerastativ. och ska bygga en betongstol. så äre. det var dom sakerna jag fick i födelsedagspresent iallafall. tjugotvå år. 22 år.
nu måste jag boka sista minuten hem till hästveda. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback