en ändring av hjärta

middag. jag fixade middag åt sammanlagt sex pers. hade räckt till tio. komplimanger och njutning. nu är klockan jättesent. och alla jazzmusikerna har jammat på trumset, synthar, ägg, gitarrer, bas, piano, ja praktiskt taget allt som kan jammas på i detta hus. själv har jag varit god värd och njutit gott av stämningen. jävla trevligt. råkade visst göra slut på pappas wisky. råkade visst göra slut på pappas öl. men däremot får dom sig en brakmåltid imorgon när dom kommer hem från staden på G.
GNESTA
vafantroru du ska bli miljonär? nä juste
hur som haver barnen kär.
jag dör lite nu. och det får jag göra.
jag dör lite av avundsjuka kanske man kan kalla det. avundsjuka till de som har en varm kropp att njuta. iallafall hålla om. känner mig lite bortom räddningen när det kommer till vad det ska bli av mig i kärlekssammanhang. killen med kollen har tappat taget låtsas trilla men tränar magen. varför? han tror att det blir bättre.
tiden har sin gång, det borde jag också ha.

Kommentarer
Postat av: Denise

Att kramas är lösningen på allt. krama krama krama innerligt,alla man känner och vill, krama alla som fan. och wow så ramlar man rakt i rätt famn. och så dör man ganska mycket, leker bland molnen lite. hurra.

det tror jag.

Postat av: Anonym

<3

2010-08-17 @ 12:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback