lättsmält

hur kan jag vara så naiv? tro att någon vandrande varelse på denna vår snart ödelagda planet skulle vilja läsa föregående inlägg, eller att ens blicka i dess riktning? nej, lättsmält och simpelt, så ska det vara.

jag måste bara, ur DN, citera några ytterst välformulerade rader som i vanliga fall förgyller hemmets kylskåpsdörr;

"Ty så innerligt älskade människorna sina saker, pryttlar och förbränningsmotorer att deras kärlek smälte inlandsisar, höjde hav, dränkte land och förvandlade vingårdar till brinnande kullar. och inget pris kunde bli för högt - så länge hjulen rullade, flygmaskiner streckade himlen och tingen blev gjorda. "

sug på den! din gamla stofil!

hur som haver.. barnen kär

säkerligen är jag långt efter många med denna upptäckt som min mor för övrigt gjorde men jag är otroligt glad av att få möjligheten att dela med mig av denna upplevelse!

www.molgan.tv

så sjukt bra sida! fler independentmusikvideor (långtord.där<--) på samma ställe hittar du inte! inte i den koncentration (n=CxV, alltså substansmängden är lika med koncentrationen multiplicerat med volymen!).
bra musik, trevliga musikvideor, mysiga upptäckter, skönt upplägg..

vad mer kan man begära.. för er som inte vet det pröva även pandora.com om ni har lusten. müsli

åh jag pratade med linnéa idag, det kändes så bra det var länge sen, skit också att vi inte ses på lovet. oj, tough alliance - holiday spelas nu, vilket sammanträffande, jag är i fas med musiken

kort och koncist! emmy är snart hemma, jävlaskit vi hinner ju aldrig ses? Detta ska jag säga henne

och jag blev glad när nathalie sa att hon lyssnar lite på elope ibland. och när frida sa att hon lyssnar på mig på windows mediaplayer. och när axel sa att kompet i elope va fräscht. och när sandra sa att jag hade fin röst. men det kändes inte så mycket när emmy sa att min nya låt va bra. hon är för stressad för att det ska bli något av det vi gör och säger.. nästan iallafall.. det är jobbigt när man ligger på 96.4 fm och hon på 97.3. hon är i alla fall allt för bra.

min lillebror bor vägg i dito med mig vilket leder till komplikationer när jag vill spela jättehög musik och samtidigt sy en massa tygkassar (www.kasse-uf.se) då han planerar intagandet av sin välbehövliga skönhetssömn. för övrigt är han snyggare, större och starkare än mig... jaja.. man kan inte ha allt..


för övrigt har veckan vare bra. trillade ner i en brunn och kom inte opp på ett par dar.. chicketicaowaow!




Kommentarer
Postat av: Hanna

n=CxV for ever and ever! :P

Postat av: Anonym

Vägg i vägg känner man igen speciellt när man inte kan lyssna på musik i viskningston och inte kan sova på nätterna för brorn pratar i sömnen. ;)

2007-03-21 @ 21:01:41
Postat av: Hanna

förklarar det där med bakgrund nån gång på msn :)

2007-03-22 @ 23:44:48
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback