ipodproblem

i lördags, melankoliskt traskandes runt på kontoret i huset där jag bor, lyssnandes på 3 gig nyinlagd tom waits, klippandes i tyger och trådar, inser jag vikten av att kunna lyssna till den musik man vill, när man vill

dagen därpå säger raketmaskinen. följande " Connect to your computer, use iTunes to restore "

lyckan är total. inte nog med att jag blir av med allt som fanns på min nyss fyllda ipod, när jag väl har återställt den så säger itunes till mig att den fortfarande inte känner igen ipoden som nu är inkopplad.

jag ska till linköping och prata med äppelaffären ang. min lilla dispyt.

skitockså. det smärtar i mig att se den lida så. utan musik i minst fem dagar till. jag kommer förmodligen tvingas lämna in den för reparation. lyckligtvis är vädrerleken på min sida. allas sida.

på fredag kommer emmy hem. vad hon inte vet är att jag förmodligen inte kan möta henne på stationen. jag ska nog tala om det för henne. spela musik och ägg. hon ska få musik av mig också. typ ibrahim och nollsju och airs senaste skiva som jag inte lyssnat på än

illercykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback