75%

solglasögon, 8 vykort, ett styck michael jackson poster, 13 kronor.
gårdagens fångst. 50%
dålig tysk soul, svarta skitsnygga seglarskor, röd bok, 32 kronor.

större delen av mina fynd förblir nog inte mina, då jag inhandlade åtta vykort och en poster i andra syften.

for the record
jag hade spelning i onsdags. i tisdags skrev jag en ny låt till ett komp som sedan en längre tid gnagt i de perifera delarna av hjärnan. på svenskalektionen onsdag morgon skrev jag en låt till. till ett komp som nästan var klart
dessa spelades båda senare på kvällen inför omkring 100 pers. det gick jättebra. jag har ändrat texten. tråkigt att bloggar inte är utformade med direktkontakt i form av bild och ljud med deras ägare. äger man en blogg? dess.. författare? författaren. i alla fall i samanhanget som jag nu har satt mig i

sjukt bra. jag är stolt. linnéa, calle, astrid och erik har sagt att de är bra. därigenom är jag legitimerat duktig och slipper leva i samvetskval. vilket annars hade skapat en hålighet i mitt inre som spridit sig ut i mina limbs

det var en tjej och pratade med oss i skolan idag. hon hade läst teknisk biologi. en civilare.

det lät väldigt roligt och intressant. jag berättade allt för mamma varpå hon gjorde mig uppmärksam på mina betyg. och att man bör ha bra betyg för att ta sig dit man vill
ja men gud va skönt då vet jag det och kan utan större ansträngning kirra mvg i minst en miljon kurser som redan är betygsatta. och de som ej är betygsatta har jag självklart möjlighet att påverka. men hur stor
fysiken kan bli .3 points. .6 eller .9 det är sjukt hur stor skillnad den kursen gör

150 points. joints.. suger in de söta o blir snurrig i bollen puffpuffpuff sen är jag uppe bland molnen.

brun papperspåse med klister i, i min lilla hjärna är det hysteri, kladdig om munnen men det gör ingenting, viftar med armarna och springer omkjing.

jag har en tråkig myspace också. ollelundin heter jag där. har lite tråkiga bilder. lite inspelningar med krass kvalle. varken vidare bra eller rolig.

ja men gud vilken tur! jag är inte tillbaka i gamla negativa dagboksmönster utan ser positiva saker i min tillvaro vad skönt! klockan är halv två och jag är på tok för trött för att aktiviteter liknande denna ska vara nyttiga.

jag har kanske gått ner till 75% om jag inte aktar mig sjunker jag till 50. jag vill inte sitta kvar i skolan. jag är klar med min skolgång. det har jag varit en längre tid. i huvudet iallafall. synd att min hjärna sällan stämmer överens med verkligheten och den uppfattning kreti och pleti bär på. det låter som att dom bär på en sjukdom haha. så sant så sant så dant, det kan bli.

engelskan gick bra. jag skrev väldigt lite brev idag. tre vykort.

jag tänker på er, alla. hoppas att vi ses snart. jag behöver all hjälp jag kan få.


(alltså dom nya låtarna är vääldigt bra.. jag önskar att alla kunde höra dom. utan att bli för dryg. jag hittade mitt höga register igen. min röst är bäst om natten. god natt)


Kommentarer
Postat av: linnet!

tjenare olle! eller tjofaderittan visa... det du har. haha, vilken härligt blogg! men va mycket bra text, man måste ha tid om man ska hinna läsa. kollat min än? glöm inte bort att unne de o götte de för tusan! /linnét med dyra vagabondskor

Postat av: emmy

olle. jag ær djupt oroad. jag sjunger i svenska kyrkans ungdomskør, ær æven jag en fundamentalist? tænker på dig. massor med kramar

2007-03-07 @ 16:27:35
URL: http://phontrats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback