kicken

jag är i gasen. med den potential som jag har kan jag gå hur långt som helst. jag kan göra vad jag vill! jag har ambitioner och jag har vilja. viljan är det som räknas. på senare tid infinner sig även vissa ekonomiska fördelar.

jag fick sparken från hm. i måndags. ungefär. mats kallade upp mig till kontoret och sa att min tjänst ska ersättas av en kille från hm på storgatan vid namn jesper. för att dela timmarna mellan butikerna och därigenom även utöka vinstmöjligheterna. förra veckan jobbade jag femtioåtta timmar. det är mer än heltid. jag ligger på trettio i vanliga fall.

jag knäcker. jag har blivit sjukt bra på mitt jobb.. välstädat väl påfyllt jag har en grym inställning och jag tar kunderna på ett bra sätt. får komplimanger för att jag ger kunderna energi och är glad och trevlig, precis vad de behöver en mulen lördag.

i torsdags tog jag hand om gift of the week-bordet. A-ytan på herr.. den som alla viktiga saker ligger på. jag blev fett nöjd inte bara med huvudprodukten utan även med den medförsäljning som jag presenterade. både de på avdelningen och VM och vbc och bc kommenterade att det såg fett bra ut. jag har enligt VMmalin blivit " oerhört mycket bättre på att städa och dubbelexponera och hålla rent och fint på lagret" osv.

kommer med bra idéer om nya reavaror och var dessa ska placeras och på vilket sätt. jag kan göra skyltar och jag är en ypperlig medarbetare med egna initiativ.

mig vill dom ge kicken för en lökig kille med dreds. men han är snäll och rar. och har jobbat ett år längre än mig.

mats (bc) skulle se vad övriga bc i regionen hade för tankar kring en förflyttning av mig till övriga hm, om jag ville jobba kvar inom hm. ja, jo. varför inte

den sista december slutar jag. då ska jag ta nån vecka på Connecting sweden och känna på telefonförsäljarjobbets glada kamratskap! sedan ut i sverige och hälsa på vänner jag inte sett på år och dagar.

jag ska sedan ta mig över till danmark och se och där finns guld att finna. gräset är grönare på andra sidan bron.. eller brunare.. brunt är ju som bekant mer effektivt..

nåja


samtidigt måste jag bejaka mina mindre stolta sidor.. så som att jag i vissa tillfällen ägnar mig åt saker jag bör hålla mig ifrån. utan att nämna något speciellt så är jag inte helt ren i mitt sinne.. fockin hell...

men jag vet att detta kommer sluta bra.. fyra månader på hm var nog var jag behövde..

var inne på bully och har nu blivit fetbundis med tjejen som jobbar där. hon tyckte jag skulle komma in med ett cv så fort jag kunde. ska se om ja kan ragga in mig på bully i lkpng också. skit jag skulle passa bra där..

och astrid. min astrid.. vad skulle jag göra.. jaa.. det är frågan.. gud i himmelen.. åh.. skit också..

jag bränner pengar på kläder.. aldrig gjort förut.. men ja e snyggare än ever.. och snart är det jul.. slutar klockan sex den 23.. börjar klockan åtta den 26.. två dagar hemma.. jaja jag har väl haft det värre..

och bättre ska det bli!

i övrigt har veckan vare bra. trillade ner i en brunn och kom inte opp på ett par dar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback